Tiedote: UTU ostaa Pajap Oy:n liiketoiminnan

UTU Oy ja Pajap Oy ovat solmineet liiketoimintakaupan, jonka johdosta UTU Oy ostaa Pajap Oy:n koko pistorasiapylväsliiketoiminnan. Kauppa astuu voimaan 1.4.2022.

Liiketoimintakaupan myötä UTU vahvistaa asemiaan kiinteistösähköistyksen saralla tarjoten asiakkailleen liiketilojen sähköistämiseen nyt myös pistorasiapylväitä lisätarvikkeineen. Pistorasiapylväiden tuotanto siirtyy UTUn Ulvilan tuotantotiloihin 1.4.2022 alkaen. Pajap-tuotteet, niiden nykyiset sähkönumerot ja tuotteiden ominaisuudet säilyvät ennallaan.

”On ilo siirtää Pajapin tuotteet suomalaisen UTU-perheen suojiin ja saada työllemme jatkaja eläköitymisen myötä. UTUlla on leveät hartiat tuotantotiloineen ja suunnittelutiimeineen kehittää edelleen tuotetarjontaa asiakkaiden toiveiden mukaan. Uskomme, että Pajap-tuotteet saavat UTUlla hyvän uuden elämän. Kiitos Pajapin asiakkaille ja yhteistyökumppaneille yhteisestä matkasta!”, toteaa Pajap Oy:n toimitusjohtaja Pasi Pentti.

”Pajap-tuotteet sopivat UTUn tarjoamaan erityisen hyvin ja Pajapin vajaan 100 sähkönumerollisen tuotteen tarjoama tulee luonnolliseksi osaksi UTUn kaapelitiet-valikoimaa. Ulvilan tehtaamme tarjoaa tehokkaan kokoonpanolinjaston pistorasiapylväille, missä jo vuosikymmenten kokemuksella valmistetaan myös UTUn laadukkaat sähkökeskukset. Otamme innolla vastaan nykyiset, UTUlle uudet Pajap-tuotteiden asiakkaat ja tietysti odotamme, että saamme esitellä tuotesarjan nykyasiakkaillemme”, kertoo UTU Oy:n liiketoimintajohtaja Yrjö Vasenius.

LISÄTIETOJA

UTU-konserni on johtava sähkö- ja automaatioalan tuotteita ja palveluita tarjoava suomalainen toimija, jolla on tytäryhtiöt Suomen lisäksi, Virossa, Latviassa, Liettuassa ja Norjassa. Liikevaihto vuonna 2020 oli 43 MEUR ja henkilöstöä 180. www.utugroup.com/fi

Pajap Oy on vuonna 2011 perustettu Ylöjärvellä toimiva yritys, joka tarjoaa monipuolisia pistorasiapylväsratkaisuja erilaisiin kiinteistörakentamisen kohteisiin. www.pajap.fi

Edellinen artikkeli Seuraava artikkeli