Tiedote: UTUn tuotanto uudistuu! Tuotannon seisakki vkot 29-30

UTUn Ulvilan (Ahjontie 1) tuotantotiloja tullaan uudistamaan entistä tehokkaammin käytettäväksi tuotantoympäristöksi. Viikkojen 29-30 aikana (15.7.-28.7.2024) tulemme tekemään isoimmat muutostyöt, jotka vaativat tuotevalmistuksen seisakin hetkellisesti. Tuotantotauko koskee sähkönumerollisten vakiosähkökeskuksien, räätälöitävien erikoiskeskuksien, pistorasiapylväiden sekä sähköautojen latausasemien valmistuslinjoja. Tauon aikana emme pysty tekemään ko. tuotteiden toimituksia.

”Ulvilassa olemme reilun vuoden tehneet selvityksiä ja toimenpiteitä paremman ja tehokkaamman tuotannon mahdollistamiseksi. UTUn tuotantotilat Ulvilassa tulevat kokemaan merkittävän layout-muutoksen osana jatkuvaa parantamista. Muutoksilla varmistamme tehtaan tilojen turvallisen käytön, hyvän materiaalien hallinnan, tehokkaan toiminnan yleisesti sekä tietenkin sujuvan asiakaspalvelun. Näillä muutoksilla takaamme sen, että UTU on luotettava, nopea ja tehokas kumppani nyt ja tulevaisuudessa.” toteaa UTUn operatiivinen johtaja Lari Juhela.

UTU pyrkii viemään muutostyöt totutun tehokkaalla otteella valmiiksi niin, että voimme palvella asiakkaitamme mahdollisimman normaalilla tavalla viikosta 31 eteenpäin. Vaikka muutosten aikana tuotantomme ei ole käynnissä, pyrimme minimoimaan häiriöt ja varmistamaan mahdollisimman sujuvan siirtymän uuteen layoutiin. Teemme parhaamme varmistaaksemme, että vaikutukset asiakkaidemme tilauksiin pidetään mahdollisimman vähäisinä.

Tehtaan muutostyöt eivät vaikuta muuntamovalmistuksen, Vantaan komponenttivaraston tai UTU Automation Oy:n toimintaan.

Mikäli teillä on kysymyksiä tai huolenaiheita, älkää epäröikö ottaa meihin yhteyttä. Asiakastyytyväisyys on meille ensiarvoisen tärkeää, ja olemme täällä auttaaksemme teitä kaikissa asiakkaidemme kysymyksissä.

TUOTANNON UUDISTUMINEN:

TILAUSTIEDUSTELUT:

• Sähkökeskukset, pistorasiapylväät ja sähköauton lataus: +3582 550 800, utu@utu.eu
    • Asennustarvikkeet ja komponentit: +3589 274 6411, powel@utu.eu
    Edellinen artikkeli Seuraava artikkeli